BRUIDEGOM

BRUIDEGOM. Die Ou Testament* be­skryf die Here se verhouding met sy volk as ’n verlowing (Jes 62:5). Paulus* is die eerste wat Christus* as bruidegom van die Chris­telike gemeenskap voorstel. Paulus funksio­neer self as strooijonker wat oor die bruid* se maagdelikheid waak en haar na die bruidegom begelei (2 Kor 11:2-4). In Ef 5:22-32 word Christus se liefde* vir sy kerk* as voorbeeld gestel vir die gedrag van die Christelike man teenoor sy vrou*. Die eenheid tussen Christus en sy kerk dui volgens sommige op die wederkoms* (Ef 5:31-32). Matt 25:1-13 is nie ’n allegorie* oor die uit­stel van Christus se wederkoms nie, maar die gelykenisse* in Matt 24–25 beklemtoon dat ons gereed moet wees vir sy onverwagse koms (Matt 24:41).

“Kan die bruilofsgaste dan treur solank die bruidegom nog by hulle is?” in Matt 9:15a is volgens sommige ’n omstrede teks, omdat Jesus* nie voor sy dood en opstan­ding* openlik verklaar het dat Hy die Mes­sias* is nie. Daarom lees sommige teoloë hier “bruilof” in plaas van “bruidegom”. “Brui­lof” beteken dan “die komende verlossingstydperk” waaraan die dissipels* (bruilofsgaste) reeds deel het.

In Joh 3:29-30 roep die bruidegom uit die bruidskamer na sy vriend om hom die bewys van maagdelikheid te gee, wat die vrou teen laster beskerm.

 

Kommentaar

Ons wil graag van jou hoor ... gee jou kommentaar

Laat 'n boodskap

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie. Verpligte velde word met * aangedui

Sidebar